"جزئیات بیشتر این پروژه"
مقطع علمی: کارشناسی |
فهرست: دارد |
تعدادصفحات: 121 |
تصویر: دارد |
سال پژوهش:1385 |
مقدمه: دارد |
رشته مرتبط: مکانیک - (طراحی جامدات) |
چکیده: دارد |
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) |
منبع: دارد |
حجم فایل:1.35 مگابایت |
قیمت:7.800 تومان |
"نمونه متن پروژه"
چکیده
در راستای کاهش وزن خودرو ودر نتیجه کاهش سوخت تصمیم بر انتخاب این پروژه گرفته ایم. تا بتوانیم مواردیگه باعث کاهش وزن خودرو شناسائی و با کامپوزیت و پلاستیک در نواحی مختلف جایگزین کنیم. به اختصار پروژه مذکور بصورت ذیل می باشد.
1- مقدمه از شناخت و شرکت ایران خودرو و قطعات مرتبط
2- معرفی کامپوزیت و تولید آن در دنیا و دور نگاه به کامپوزیت های
3- معرفی کامپوزیت بصورت علمی ( انواع ریزن ها و انواع الیاف ها )
4- شناخت تستهای مکانیکی و فیزیکی
5- فرآیند های شکل دهی کامپوزیت از جمله قالبگیری دستی- کیسه ای- پالتروژنی- انتقالی رزینی ......
6- معرفی قطعه سینی زیر باطری (مزایا و معایب آن )
7- پیشنهادات ساخت
8- منابع پروژه
پیش گفتار
شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تاسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساخت قطعات و لوازم مختلف اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در بیست و هفتم مرداد ماه سال 1341 با سرمایه اولیه یکصد میلیون ریال و تعداد هزار سهم هزار ریالی به ثبت رسید و از مهر ماه 1342 عملا فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد.
به دنبال آن بر اساس قرادادی با کارخانه روتس انگلستان وابسته به گروه کرایسلر موفق به دریافت مجوز مونتاژ اتومبیل هیلمن هانتر و ساخت آن در ایران به نام پیکان شد. پس از آن در سال 1346 خودروی پیکان در مدلهای دولوکس، وانت و تاکسی، در سالهای 1347 و1348، پیکان کار، در سال 1349 پیکان اتوماتیک، در سال 1364 خودروی پیکان با نیروی محرکه پژو و در سال 1368 پژو 405 در دو مدل GL و GLX به تولیدات شرکت اضافه گردید .
- خط تولید خودرو های پیکان 1800 و پژو 405 در آذر ماه سال 1369 توسط رئیس جمهور کشور افتتاح گردید.
- در ادامه مطالعات و اقدامات لازم برای توسعه محصولات ساخت داخل ،شرکت ایران خودرو در سال 1337 خودروهای RD، پارس ودر سال 1380 خودروهای پژو 206 و سمند را نیز به بازار عرضه نمود.
در حال حاضر عملیات ساخت خودرو های سواری شرکت ایران خودرو در مجموعه ای با نام معاونت سواری سازی شامل: پژو 405، پژو پارس، پژو، استیشن، پژو 206، RD ،سمند، پیکان سواری و پیکان وانت می پردازد. ظرفیت تولید کلیه سالنهای تحت پوشش این معاونت به بیش از 250000دستگاه در سال می رسد که با بهوه برداری از پروژه های در دست اجرا، این میزان با پایان سال 1381 ،به 350000 دستگاه در سال افزایش خواهد یافت. مجموعه معاونت سواری سازی از 5 مدیریت برش و پرس، بدنه، رنگ، مونتاژ و برنامه ریزی منابع و هماهنگی تولید تشکیل شده است. هریک از مدیریت های برش و پرس، بدنه، رنگ و مونتاژ شامل بخش های تولید، مهندسی تولید و تعمیرات می باشد.