میهن پروژه

دانلود انواع پروژه و مقالات علمی و آموزشی

"جزئیات بیشتر این پروژه"



مقطع علمی: کارشناسی

فهرست: دارد

تعدادصفحات: 146

تصویر: دارد

سال پژوهش:1387

مقدمه: دارد

رشته مرتبط: مکانیک - (مکانیک خودرو)

چکیده: دارد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

منبع: دارد

حجم فایل:9.83 مگابایت

قیمت:8.800 تومان



"نمونه متن پروژه"

چکیده

هدف اصلی این پروژه بررسی سیستمهای تعلیق و تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی  سیستم غیر فعال است. که در ابتدا سعی شده است نگاهی گذرا بر انواع سیستمهای تعلیق از نظر فعال یا غیر فعال بودن داشته باشیم.بعد از آن در این پروژه تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی سیستم تعلیق خودروی پژو 405 مورد بررسی قرارگرفته است، که همانگونه که مشاهده می شود به پارامترهای مختلفی مانند ضرایب سیستم تعلیق، ناهمواری های جاده و موقعیت صندلی راننده وابسته است.

این پروژه نیازمند بسط یک مدل ریاضی برای شبیه سازی رفتار دینامیکی یک خودرو سه بعدی است. در این پروژه برای شبیه سازی از کامپیوتر و برنامه   MATLAB استفاده شده است، بنابراین بخشی از انجام و نوشتن این پروژه شامل فهم مقدماتی این نرم افزار می باشد. برای به دست آوردن معادلات دیفرانسیل حرکت، یک خودرو سه بعدی با 7 درجه آزادی، از معادلات نیوتن- اولر استفاده شده است. شبیه سازی به وسیله مدلسازی بلوک دیاگرام فضای حالت انجام شده است، که نمودارهای جابجایی و سرعت شاسی و اجزاء سیستم تعلیق، و نیز انحرافات زاویه ای شاسی بدست آمده است.

 مقدمه

از وقتی که اولین ماشین های ساخت بشر که مجهز به موتور بودند بوجود آمدند یک نویز (اختلال ) جدید در آن ها به وجود آمد. در بسیاری از محیط ها با اثرات زیان آور ارتعاشات بصورت فزاینده ای مواجه می شویم. ثابت شده است که این ارتعاشات مکانیکی باعث بروز حس بد شدیدی میشود که ناشی از این حقیقت است که این ارتعاشات مستقیماَ از طریق اتصالات صلب به بدن انسان منتقل می شود.

این ارتعاشات بطور خاص در خودروهای جاده قابل درک است. بنابراین از اولین روزهای قرن بیستم تلاشها برای حذف و یا کاهش این نوع ارتعاشات افزایش یافت. حاصلاین تلاشها نصب سیستم تعلیق بوده است و امروزه مدل های زیادی از سیستم تعلیق وجوددارد .جذب لرزش ها و شک ها در خودرو بوسیله مجموعه ای که وزن خودرو روی آن قرار داردانجام می شود که این مجموعه تلاش می کند تا ارتعاشات تولید شده بوسیله نیروی باد ،نیروهای ترمز و ناهمواریهای جاده را حذف کند و یا کاهش دهد .کنترل ارتعاشات نیازمندتحلیل مهمی بر روی پارامترهای زیر است : شتاب بدنه خودرو، انحراف تایر و انحرافسیستم تعلیق.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی