میهن پروژه

دانلود انواع پروژه و مقالات علمی و آموزشی

"جزئیات بیشتر این پروژه"



مقطع علمی: کارشناسی

فهرست: دارد

تعدادصفحات: 123

تصویر: دارد

سال پژوهش:---

مقدمه: ندارد

رشته مرتبط: مکانیک - (مکانیک خودرو)

چکیده: دارد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

منبع: دارد

حجم فایل:17.5 مگابایت

قیمت:8.800 تومان



"نمونه متن پروژه"

چکیده

هدف از این پروژه ارائه روش کمکی جهت بهبود اجزای تابع تعمیرات و نگهداری و طرز کارکرد سیستم به کار گرفته شده است و همچنین در صفت اینگونه ماشین‌آلات (کومنز و کوماتسو) دارا بودن سیستم عمومی نگهداری و پیشگیری با یک برنامه مدون نه فقط برای حفظ قدرت کارائی و دقت در عملکرد آنها، بلکه جهت تضمین سرویس کامل و بی‌وقفه نیز مفید واقع می‌گردد. اساس این سیستم سوخت‌رسانی علاوه بر نگهداری روزانه، ارائه برنامه بازرسی منظم و تعمیرات و پیشگیریهای گوناگون در فواصل زمانی معین برای هر دستگاه یا مکانیزم می‌باشد.

در فصل اول اصول احتراق در موتورهای اختراق داخلی توضیح داده شده است. فصل دوم به معرفی انواع سوختها و تحولات و خواص آنها اختصاص دارد. فصل سوم در رابطه با فیلتر و انواع فیلتر و طریقه کارکرد فیلتر می‌باشد. فصل چهارم پمپ در ارتباط با سیستم سوخت‌رسانی بوش و پمپ انژکتور و ساختمان و طریقه کارکرد این پمپ است. در فصل پنجم اصول کارکرد گاورنر

و در فصل ششم سیستم سوخت‌رسانی کامنز و ساختمان این سیستم معرفی شده است. فصل هفتم به تشریح PT  پمپ و مشخصات و ساختمان این پمپ اختصاص دارد و فصل هشتم پمپ انژکتورهای دوار یا آسیابی مورد بحث قرار گرفته است. در انتها نتیجه‌گیریهای لازم بعمل آمده و در این  ارتباط پیشنهادهایی ارائه گردیده است.

احتراق Combustion

احتراق نخستین منبع کاربردی انرژی است که بشر بدان دست یافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت که فلزات را بکار گیرد. امروزه بیش از 95 درصد انرژی مصرفی جهان از راه احتراق فراهم می‌شود. با وجود پژوهش‌های فراوان برای دست یافتن به انرژی‌های جانشین، شکی نیست که در آینده نیز احتراق همچنان مهم خواهد ماند بخصوص در مواردی مانند کاربردهای حمل و نقل و جابجائی که به روش انبارسازی و تولید انرژی نیاز دارد. برای بدست آوردن انرژی مکانیکی از عمل احتراق، “موتورهای احتراقی” بوجود آمد.


 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی